Zapisz się do newslettera i zgarnij 5% zniżki!
Dziękujemy za zapis!
Kod z rabatem otrzymasz mailowo.
+48 509 817 434
biuro@dziadekstolarz.pl
1. Wstęp/Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady działania Sklepu Internetowego „Dziadek Stolarz”, prowadzonego przez Zenona Kiedrowicz P.P.H.U. „KORA” Zenon Kiedrowicz z siedzibą pod adresem: ul. Kołłątaja 9, 89-600 Chojnice,
NIP: 5550006861, REGON: 091459590, Tel. kontaktowy 509 817 434, Adres e-mail: biuro@dziadekstolarz.pl
Regulamin jest skierowany do Klientów korzystających z usług sklepu.
2.Definicje
2.1. Regulamin – niniejszy dokument, stanowiący zbiór zasad korzystania ze Sklepu Internetowego.
2.2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub inny podmiot, który nabywa produkty w ramach Sklepu Internetowego.
2.3. Sklep Internetowy – platforma dostępna pod adresem www.dziadekstolarz.pl umożliwiająca Klientom dokonywanie zakupów online.
2.4. Produkt – meble dla dzieci z litego drewna brzozowego, włączając stolik dziecięcy, krzesełko dziecięce, miara do zaznaczania wzrostu i skrzynię na zabawki.
2.5. Zamówienie – formalne zlecenie Klienta na zakup towaru w Sklepie Internetowym. 2.6 Sprzedawca – Zenon Kiedrowicz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U. „KORA” Zenon Kiedrowicz z siedzibą pod adresem: ul. Kołłątaja 9, 89-600 Chojnice, NIP: 5550006861
3.Opis sprzedawanych produktów lub świadczonych usług
3.1. Sklep Internetowy „Dziadek Stolarz” specjalizuje się w sprzedaży mebli dla dzieci z litego drewna brzozowego, obejmujących stolik dziecięcy, krzesełko dziecięce, miarę do zaznaczania wzrostu oraz skrzynię na zabawki.
4.Zasady korzystania ze sklepu internetowego
4.1. Rejestracja nie jest obowiązkowa, jednakże ułatwia proces zakupowy.
4.2. Zamówienia można składać poprzez stronę internetową Sklepu lub telefonicznie po wcześniejszym zapytaniu o taką możliwość (telefonicznie lub mailowo).
4.3. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie informacji dotyczących realizacji zamówienia drogą elektroniczną.
4.4. Czas realizacji zamówienia wynosi od 7 do 14 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy kurierskiej od 1 do 2 dni roboczych.
5.Informacja o metodach płatności w sklepie internetowym
5.1. Klienci mogą skorzystać z różnych form płatności, w tym tradycyjnych przelewów bankowych oraz szybkich przelewów internetowych za pośrednictwem platformy płatniczej Paybylink.
6.Informacje o kosztach i sposobach dostawy towaru w sklepie internetowym
6.1. Klienci mają możliwość korzystania z metod dostawy różniących się w zależności od zamawianego produktu, w tym firmy kurierskiej Inpost i GLS.
6.2. Sklep dostarcza produkty na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
6.3. Koszty dostawy są ustalone zgodnie z wybraną metodą i pokrywa je Klient.
6.4. Darmowa dostawa jest dostępna w określonych przypadkach, widocznych na stronie Sklepu. 6.5. Klient może odebrać towar osobiście w siedzibie stacjonarnej sklepu po wcześniejszym uzgodnieniu w godzinach jego otwarcia tj. 9:00-16:00
7.Polityka zwrotów w sklepie internetowym
7.1. Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, bez podawania przyczyny.
7.2. W przypadku chęci dokonania zwrotu, Klient powinien poinformować Sprzedawcę korzystając z danych podanych w punkcie 1 oraz wypełnić formularz dostępny na stronie i przekazać go sprzedawcy mailowo lub wraz ze zwracanym produktem. Następnie dostarczyć zwracany towar do siedziby sklepu.
7.3. Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany. Koszty przesyłki związanej z zwrotem pokrywa Klient.
7.4. Zwrot pieniędzy będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały wybrane przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient zgodzi się na inne rozwiązanie.
8.Wzór formularza odstąpienia od umowy tutaj
9.Informacje o możliwości reklamacji i jej warunkach
9.1. Klient ma prawo do reklamacji w przypadku zakupu towaru niezgodnego z umową lub posiadającego wady fizyczne.
9.2. Reklamacje można zgłaszać zgodnie z przepisami prawa.
9.3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w punkcie 1 Regulaminu.
W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o zawarcie informacji :
– Imię i nazwisko
– Adres
– Numer telefonu
– Adres e-mail
– Zdjęcie paragonu, lub potwierdzenie płatności w przypadku braku paragonu
– Opis wady
– Zdjęcia produktu na którym widoczna jest jego wada, lub krótki film do 30 sekund jeśli na zdjęciu nie można uwiecznić wady
9.4 Na rozpatrzenie reklamacji Sprzedawca ma termin do 14 dni roboczych.
10.Dane Osobowe
10.1 Dane osobowe Klienta przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności – tutaj.
11.Postanowienia końcowe
11.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
11.2. Aktualna wersja Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej Sklepu Internetowego „Dziadek Stolarz”.
11.3 Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia umieszczenia go na stronie internetowej www.dziadekstolarz.pl
12.Polityka prywatności (polityka cookies).
12.1 Dostępna na stronie Sklepu Internetowego https://dziadekstolarz.pl/polityka-prywatnosci/
Kod z rabatem otrzymasz mailowo.